My Birth

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 23, 2010

YEAH!!!!

Pahal pulak nie?*tanya diri sendiri*ahaha.Assalamualaikum!!hari nie hari ape ehh? :)"hari khamis lahh kwn"suara yg dtg dari mane tahh . -.-"grrrr .ahaha.*lawak kampus kejap*.Sebelum nak tulis panjang lebar kat blog nie aku nak ucap TAHNIAH!!kepada student sekolah yang amek result PMR hari nie.Mesti ade yang gembira,mesti ade yang sedih.Tapi korang jangan lahh putus asa kalau result korang teruk.Mesti ade hikmahnya*Perghhhh,ayat penceramah motivasi*.Macam kata semangat jugak lahh tuu.TAHNIAH sekali lagi kat korang semua!!!All the best SPM 2012 nanti.Study elok-elok.Sebelum tuu,korang adik-adik yang bakal menyarungkan baju sekolah lagi tahun depan*aku dahh tak pakai dah,tapi mcm lahh tua sangat.ahaha*sebagai student Form 4 buat lahh keputusan elok-elok tentang kursus yang korang nak amik tahun depan.Good luck Okay!!Jangan menyesal dikemudian hari*ayat ayah aku*.

Diantara kursus yang ditawarkan dekat sekolah biasa dan teknik ade utk korang amik nanti:
  • Sains Tulen
  • Sains sukan
  • Akaun
  • Lukisan kejuruteraan
  • Sastera
  • ERT
  • Perdagangan
  • Seni
  • Kejuruteraan Mekanikal,Awam,Elekterik dan dll
  • Perdagangan(Disekolah teknik lain skit)
  • Automotif
  • Penyejuk dan penyaman udara
  • Kimpalan
  • Amalan bengkel mesin
  • dan lain-lain*banyak lahh nak tulis,ahaha*
itu lahh diantara kursus yang ditawarkan.*Perghhh,banyak nasihat nie.ahaha*Okay lahh kite pergi kat tajuk post kite hari nie.ahaha*Penat aku membebel kat budak-budak sekolah tadi.ahaha*Kenape aku buat tajuk tuu?ahaha.Sebenarnya aku nak tumpang gembira dengan korang semua yang esk hari jumaat*ahaha,lawak kampus lagi*.TAHNIAH kat adik sedara aku yang berjaya dalam PMR.Yang 1st die dpt 5A dan ...*tak pasti*.Yang lagi sorang nie die dapat 3A 4B 1C.Okay!!lahh tuu .TAHNIAH!!!*bukan nak menunjuk tau cuma tumpang gembira jee :)*Tapi dalam gembira aku hari nie ade jugak yang rase bengang yang teramat sangat.-.-"Penat aku tunggu kat situ.Then,die boleh ckp kat org yang tengah menunggu yang tak boleh buat lahh hari nie*B~~I lahh*.Tapi nasib baik ade org sruh aku sabar kalau tak dah lme aku buat kecoh*gimik je lebih*ahaha :).Penat dohh tunggu. ade laa dalam 5 jam -.-".Tak lame lagi boleh la aku amik borang kat Kementerian"Hantu-Hantu"Malaysia.ahaha.Daftar sebagai "hantu penunggu" ahaha-.-"grrrrr.Kelayakan aku ponn okay.Kesabaran aku ponn OKAY!!ahaha :D .Aku rase esok ake cerita lagi menarik menanti untuk koranh semua.Okay lahh!!Sampai sini jee lahh coretan aku hari nie.Byebye.Assalamualaikum!!


1 comment:

fyrafauzi said...

u, kenapa tak bole baca entry u ni? comment bole la. huhu