My Birth

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 22, 2010

After a year I leave it .

"I'm back!!!"Setelah setahun aku tinggalkan dunia blogger nie. Sekarang aku nak start active balik.Banyak aku nak tulis tapi buat mase sekarang aku akan meng'edit' dulu blog nie.Dah mcm ketinggalan zaman dah aku dgn dunia blog nie.Banyak aku dah lupa.And now"it's is the time to me use it".Pergghh!!sekarang dah pandai nak speaking english.Nak buat mcm mane dunia sudah maju takkan nak duduk dekat takuk yang sama."Ayat mcm penceramah lahh"."Try to be more matured" dalam penulisan blogger nie.Lepas dah habis SPM nie banyak masa aku.Masa-masa mcm ni lah digunakan utk aku berkongsi cerita.Dan nie lahh yang patut aku buat selepas lama tinggalkan dunia blogger nie-:
  1. Ada masa banyak nie kena lahh update blog yg dahh berkurun nie.
  2. Cari idea utk blog aku nie nampak lebih menarik.Lepas menarik baru lahh pembaca ramai .
Okay lahh!!Buat mase nie banyak nie je yg aku nak tulis bukan taknak tulis banyak-banyak tapi dahh lame tak 'active' nie mcm susah sikit idea nak masuk dalam "brain"aku nie .

No comments: