My Birth

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 22, 2010

Rutin harian :)

ahahha.Gelak pembuka bicara :) Assalamualaikum kepada pembaca blog nie yang setia*ada ke pembaca blog aku nie yang setia?Blog ponn dahh berkurun abad takk update*.Mcm pelik kn bile org tulis kat post die rutin harian ?ahha.Tapi tak kesah lahh.Asalkan tuan empunya blog gembira :).Ramai org tanye aku ape lahh feadah blog nie kat remaja mcm kite nie?Best ke takk?Kalau bagi aku lahh blog nie banyak feadahnye tapi taktahu lahh kat org lain.Ade yang minat ade yang takk.Best lahh tulis blog nie*pendapat sendri*ahhaa.Kalau nak tau test lahh sendiri.Mesti accdicted lahh. ahaha.anwy,bagi org yang tak pernah tulis blog nie mmg akan nmpk mcm pelik dan boring.Tapi bile dahh cuba pasti rase best pnye*nie berdasarkan pengalaman aku lahh*.Memang lahh klu beginner blogger mcm aku nie blog die nmpk boring sikit berbanding yang dahh PRO tuu.Dalam dunia blogging nie juagak kite boleh tukar-tukar pendapat gakk.Dan yang paling penting boleh buat DUIT*masyukk kott*.Ramai makcik-makcik nak meniaga pkai blog jee.Lagi senang :D ahaha.Okayy lahh!!dah penat aku merepek nie kita kembali kat tajuk utama kita.Post kali nie dikhaskan kpd student-student sekolah yang telah melabuhkan tirai alam persekolahan dan memasuk alam baru*New world*katakan.Yelah!!klu dlu kne bagun pagi,siap-siap pegi sekolah,beratur kat dewan atau tapak perhimpuanan,masuk kelas,belajar sampai balik sekolahh.Itulahh rutin harian pelajar-pelajar sekolah tapi lepas nie dahh takk rasa dahh.Mesti korang rindu punye.*aku akan rindu saat itu*Itu dulu pnye rutin harian zaman-zaman muda lahh katakan :) tapi sekarang dahh berubahh.Agak-agak korang lahhkan ape rutin harian budak-budak nie?ahahha.

Aku rasakan nie lahh rutin harian diaorang sekarang-:

  • Makan+tidur=lemak
  • Tidur bile org dahh nak bgun pagi(mcm aku jee)
  • Kalau rajin tolong lahh mak kat rumah
  • Kalau takk matahari dahh terbenam baru lahh bukak mata
  • Kerja(memang WAJIB nie)
  • Amik lesen(Penting nie)
  • Lepak dgn kawan-kawan
  • Blogging(bagi spe yang ade blog)
  • Online Facebook(social network paling poppular)
  • Menghabiskan beras kat rumah.ahah :D
  • Keluar dating dengan kekasih
  • Lepak dgn kawan-kawan sekolah dekat tempat2 best
  • Holidayyy!!!
  • Pikir tentang masa depan(kalau ade lahh yang nak pikir lahh)
  • Bersukan
  • Tengok movie kat wayang yang terdekat(Bagi yang accdicted lahh)
  • Ready nak pergi PLKN(kami wira wirawati negara)bagi yang terpilih lahh *best lahh* :)tahniah diucapkan ahaha.
**Banyak lagi lahh rutin harian budak-budak lepasan SPM nie :P tak tertulis aku agaknye. ahaha.Anwy,aku ponn banyak benda nak buat cuti nie.Tersanggatt lahh banyak.Hopefully perancangan aku menjadi lahh .Sampai disini jelah bebelan aku dekat blog nie. Esk kalau ade story best aku update lahh.

No comments: