My Birth

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 20, 2011

Alam baru utk diri aku .

Assalamualaikum . Apa kabar korang disana ? Kenapa aku jarang update blog aku ? Sbb aku tade banyak cerita nak story mory mcm yg lain. Blog nie just for fun jehh .. Saje buat account blog nie kadang-kadang bosan main FESBUK tuka mood lahh katakan . Almaklum lahh FESBUK dah makin canggihh . FUHHHYOOOO!!!!!! . hahah . Bak kate budak-budak sekarang "Tak up lahh pakcik nie, sekarang nie kan zaman IPHONE 5"kata budak tuu kat pak cikk yang dah tinggal 3 batang gigi jehh . hahaha .

Setelah penat membuka bicara,aku nak ceritakan kat korang .......




Pada tanggal tarikh yg belum diketahui tapi yg pasti akhir tahun nie aku akan melangkahkan kaki aku *mulakan dgn kaki kanan ehh* ke INSTITIUT JANTUNG NEGARA . hahahahaa . okay aku SERIUS skang nie . Aku akan memasuki Politeknik Sultan Idris Shah,Sabak Bernam. *sobsob* Okay tuu aku pelik . Kenapa perlu aku sedih padahal benda tuu yg aku tunggu2 selama setahun nie . Aku sedih sbb poli aku dahh jauh ke dalam . *cehhhh* Pasal tuu jehh kot *relax broo* *winkwink* hahaaa . Dah ade idea dahh . *bodek lahh mama aku yg tercinta utk membeli sebuat DUCATI MONSTER . hahah* Okay, Nadzrin serius lahh . Aku akan menyambung pelajaran nieee . Kena lahh seriuss . COURSE aku nnt *nie penting* DIPLOMA IN HOTEL & CATERING MANAGEMENT . *niat ingin menyambung catering arwah atuk* InsyaAllah :) .

Harap2 dpt lahh capai cita-cita dan niat di hati . Aminnn :)